For Property Owners

*Name:
*Contact No :
*Email Address:
Address of Subject Property:
Build Up :
*Property Owners are welcome to fill the form and list their properties with me FOR SALE or RENT. You may use this convenient online PROPERTY-LISTING-FORM to send me the details.Your co-operation we appreciate very much, Thank you.

Wednesday, August 5, 2009

Intro : jom2jual

Ingin jual rumah? Blog ini adalah kesinambungan dari jom2lelong. aku buat blog ini untuk memberi kemudahan kepada sesiapa yang ingin menjual hartanah mereka. Aku dengan rendah diri menawarkan perkhidmatan untuk menjual hartanah. Mungkin korang tak der masa untuk menjual hartanah, so boleh contact aku untuk aku uruskan penjualan hartanah tersebut. Jika korang ada juga sedara mara nak jual hartanah, boleh juga rekomenkan kat aku. Korang jgn risau, kalau bg rekomen komisyen tetap ada untuk korang.

aku sorg negotiator berlesen. so semua dokumen in black and white. tak kira siapa client aku, bumiputra, chinese, indian or siapa pun korang tetap client yang akan aku utamakan. aku harap aku dapat bg perkhidmatan yang terbaik untuk korang. aku juga ada kekurangan, dan kekurangan ini boleh di kurangkan jika korang dapat memberi comment yang membina untuk aku meneruskan kerjaya ini dengan jayanya.

So, korang boleh hubungi aku atau email aku atau isi form kat atas tu. Form tu jika submit akan terus masuk ke dalam email aku. Itu salah satu kemudahan yang aku cuba buat untuk memudahkan korang berkomunikasi dengan aku secara efektif. Kalau korang nak rumah, korang juga boleh email aku. Aku tidak terhad kepada owner sahaja, buyer pun boleh email. Oklah, aku harap korang guna aku as agent untuk jual rumah korang okeh.

Sekian, terima kasih.

FARHAN
019.362 3578
jom2jual@gmail.com

0 comments:

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP